بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امیر قلعه‌نویی: قهرمانی تقدیم همه‌ی هواداران استقلال

در ادامه قلعه‌نویی درباره کیفیت لیگ دوازدهم گفت: این لیگ فراز و نشیب زیادی داشت که یکی از دلایلش تعطیلی‌های بی‌جهتی بود که بارها به وجود آمد و دلیل دوم کیفیت بد زمین‌ها بود. اگر این دو مشکل حل شود به شما قول می‌دهم که تیم‌های ما در آسیا بزرگی می‌کنند. همچنین بحث زیرساخت‌ها بسیار مهم است. کشوری مثل قطر تاکنون یک جام ملت‌ها برگزار کرد، یکی بازی‌های آسیایی و چند سال بعد هم جام جهانی، ان‌شاءالله ایرانی‌ها هرجا که هستند سربلند باشند. شان و شخصیت ایرانی‌ها بالاتر از این است که این زمین فوتبال‌شان باشد. لیاقت مردم خوزستان بیش از این است.
قلعه‌نویی همچنین گفت: سه بازی دیگر پیش رو داریم. احساسم این است که استقلال به یک مربی بزرگ احتیاج دارد. من انسان کوچکی هستم. یک آدم بزرگ باید بیاید که خواسته‌های مردم را اجابت کند. ان‌شاءالله برابر الشباب هم آنچه لیاقت هواداران استقلال است انجام دهیم و پس از آن هیات مدیره یک مربی بزرگ را بیاورد که در حد مردم باشد.
قلعه‌نویی درباره داوری‌های لیگ هم گفت:‌ داورها کلا مظلوم هستند چون حق و حقوق زیادی نمی‌گیرند. دستمزد داورها باید بالا برود که به یک حرفه تبدیل شود.
در ادامه خبرنگاری مدعی شد که عملکرد داوران امروز به سود استقلال بوده است که قلعه‌نویی این مطلب را رد کرد.
وی درباره مشکلات مالی باشگاهش هم گفت: باید از مهندس انصاری تشکر کنم که سه هفته پیش خیلی به ما کمک کرد و مردانگی به خرج داد. استقلالی‌ها باید همیشه نام او را به خاطر داشته باشند. همین طور سایر معاونین باشگاه را. اگر انصاری ورود نمی‌کرد، شاید این جایگاه را پیدا نمی‌کردیم. ضمن اینکه آقای فتح‌الله‌زاده هم امسال سختی‌ زیادی کشید.
وی همچنین گفت: شما چه در خارج و چه در داخل کشور بازی کنید استقلال به پختگی لازم رسیده و فکر می‌کنم می‌توانیم برابر الشباب پیروز شویم و مردم خوشحال کنیم. امیدوارم دولتمردان به احساس و عواطف مردم ارزش قائل شوند کشور ما یک کشور جوان است. آسیب‌های فرهنگی زیادی داریم. تنها جایی که جوان‌ها می‌توانند احساسات و هیجانات خود را خالی کنند فوتبال است امیدوارم دکتر عباسی عزیز که باید از او هم تشکر کنم نگاه ویژه‌ای به استقلال داشته باشد، چون تنها نماینده ایران در آسیاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 2 / 1392برچسب:نشست خبری,امیر قلعه نویی,لیگ دوازدهم,قهرمانی استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com